هم‌زمان با دهه فجر انجام شد؛

بازدید جمعی از بانوان بسیجی آب منطقه‌ای سمنان از پایگاه بسیج حضرت سکینه

مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در امور زنان و خانواده گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر جمعی از جمعی از خواهران بسیجی شرکت آب منطقه‌ای سمنان از «پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری و قرارگاه جهادی حضرت سکینه» بازدید کردند .

مونا مهرزاد با بیان اینکه در این بازدید اقدامات جهادی انقلابی در حوزه فرهنگی، دینی و اشتغال‌زایی پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری و قرارگاه جهادی حضرت سکینه از سوی «کوکب فیض» فرمانده پایگاه بسیج تشریح شد افزود: این دیدار به‌منظور انتقال تجربیات و هم‌افزایی نحوه همکاری بانوان شرکت با این پایگاه برگزار شد .

«کوکب فیض» فرمانده پایگاه بسیج حضرت سکینه و خواهر دو شهید دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت اهمیت بیان اهمیت ایام‌الله دهه فجر و دستاوردهای انقلاب گفت: انقلاب به سختی به دست آمده است و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده و جان‌های بسیاری فدا شده است .

وی خاطرنشان کرد: باید زحمات فراوانی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است برای نسل جوان بازگو شود چرا که نسل جوان از وقایع انقلاب خبر ندارند و وظیفه ما است که برای آن‌ها تاریخ انقلاب و دستاوردها و آرمان‌ها آن را تبیین کنیم .

فرمانده پایگاه بسیج حضرت سکینه خاطرنشان کرد: امروز باید درس انقلاب و بسیج فراگیر شود و نباید به عده خاصی محدود شود و همه ما وظیفه داریم تاریخ انقلاب را بیان کنیم .

این خواهر دو شهید دفاع مقدس گفت: علی‌رغم اینکه امروز گرانی و مشکلاتی ناشی از تحریم وجود دارد اما باید از درخت انقلاب به خوبی حفاظت کرد و باید اهمیت آن را نیز به نسل جوان یادآور شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات پایگاه بسیج حضرت سکینه اظهار داشت: این پایگاه علاوه بر فعالیت‌های بسیجیان یک مرکز نیکوکاری و قرارگاه جهادی نیز هست و در سال 90 افتتاح شد و در حال حاضر 2 هزار و 850 نیرو فعال بسیجی و 53 حلقه صالحین دارد .

فیض با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های محله برای پایگاه بسیج بهره گرفته می‌شود افزود: در این پایگاه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام می‌شود و این پایگاه در چهار سال مختلف به‌عنوان برتر در کشور انتخاب شده است .

فرمانده پایگاه بسیج حضرت سکینه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در مساجد و استفاده از این ظرفیت عظیم فرهنگی گفت: در این پایگاه تلاش شده است با همکاری و مشارکت مساجد اقدامات مختلف فرهنگی انجام شود .

فیض با اشاره به اقدامات انجام شده در این پایگاه در زمینه‌های مختلف اعم از ایجاد اشتغال، درمان، ازدواج و تأمین جهیزیه گفت: در این پایگاه به دنبال نیروسازی هستیم و از تمامی ظرفیت‌های نیروهای بسیجی و همچنین مردم محله برای خدمت‌رسانی استفاده می‌کنیم .

گفتنی است با توجه به کسب رتبه برتر پایگاه در سطح کشوری از اقدامات شایسته بانوان بسیجی این پایگاه تجلیل و هدیه به رسم یادبود به فرمانده پایگاه بسیج حضرت سکینه اهدا شد . 

کد خبر: 2000
  تاریخ خبر : 20 بهمن 1401
 اخبار و روابط عمومی
 504