تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای سمنان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای سمنان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

در آستانه سالروز فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، در مراسمی از تلاش ها و فعالیت های بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای سمنان تجلیل شد .

در این مراسم که جمعی از بانوان و مسئولان این شرکت حضور داشتند همراه با اجرای برنامه های متنوع و شاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اهدای لوح، از کارکنان زن این شرکت تجلیل کرد .

ایرج حیدریان در این مراسم با تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س)، نقش بانوان شاغل در این شرکت را در پیشبرد فعالیت ها بسیار موثر و مثبت خواند و از زحمات آنان تمجید کرد . 

وی با تبیین برنامه ها و فعالیت های عمرانی و جاری این شرکت به مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخش آب اشاره کرد و گفت: اعتبارات خوبی در این سفر به این شرکت اختصاص یافته و بخشی از اعتبارات نیز ابلاغ شده است.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه بانوان این شرکت در حوزه های مختلف، اظهار امیدواری کرد، بانوان شاغل در پیشبرد اهداف و برنامه های آتی ، همچون گذشته شرکت آب منطقه ای سمنان را همراهی و همیاری نمایند .

شایان ذکر است تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای سمنان،اجرای سرود ، برگزاری دوره آموزشی و ...از جمله برنامه هایی بود که در ادامه این مراسم اجرا و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت . 

کد خبر: 1848
  تاریخ خبر : 2 بهمن 1400
 اخبار و روابط عمومی
 690