گلگشت دو روزه همزمان با دهه کرامت در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

مشاور مدیر عامل در امور زنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان از برگزاری گلگشت دو روزه «رایحه بهشتی» همزمان با دهه کرامت برای کارکنان زن این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، مونا مهرزاد ضمن گرامیداشت دهه گرامت و تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم(ع) اظهار داشت: این برنامه گلگشت به مناسبت دهه کرامت و ایام میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد و بانوان شاغل در شرکت آب منطقه‌ای سمنان به همراه دختران خود در این برنامه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) الگوی کاملی برای دختران جامعه امروز هستند گفت: دختران ایرانی نیاز است تا با الگو گرفتن از سبک زندگی و راه و سیره این حضرت مسیر و راه سعادت زندگی فردی و اجتماعی خود را انتخاب کنند.

مشاور مدیر عامل در امور زنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان با تأکید بر اینکه تفریحات سالم و شاد برای داشتن جامعه‌ای با نشاط و شاداب امری ضروری است افزود: گلگشت دو روزه «رایحه بهشتی» با هدف ایجاد شادابی و نشاط، و همچنین بازدید از برخی پروژه‌ها و سازه‌های آبی  دامغان و مجن شاهرود برگزار شد.

مهرزاد با اشاره به کمبود منابع آبی در استان سمنان و همچنین وقوع خشکسالی‌ها متعدد در این استان کویری خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده صحیح از منابع آبی موجود از مطالبی بود که در قالب این سفر تفریحی برای بازدیدکنندگان به آن اشاره شد.

مدیر منابع آب دامغان نیز درباره سد دامغان و مشخصات این سد گفت: نوع سازه سد سنگریزه با هسته رسی و مساحت یکهزار و 378 کیلومترمربع است.

مهدی قادری برمی گفت: سد دامغان بزرگترین سد خاکی استان با طول تاج 445 متر و حجم مفید مخزن 21 میلیون مترمکعب و در حال حاضر حدود 12 میلیون متر مکعب است.

وی گفت: در حال حاضر از آب سد بر اساس ابلاغیه وزارت نیرو برای مصارف کشاورزی، شرب و زیست محیطی بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منابع آب دامغان در بخش دیگیری از سخنان خود بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب نیز تأکید کرد.

وی در پایان درباره اقدامات آب منطقه‌ای در سنوات اخیر در قالب علاج بخشی سد دامغان نیز مطالبی را بیان کرد.

کد خبر: 2062
  تاریخ خبر : 10 خرداد 1402
 اخبار و روابط عمومی
 283