برنامه‌های بزرگداشت روز زن در شرکت آب منطقه‌ای سمنان اعلام شد

مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در امور زنان و خانواده با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز خبر داد و برخی از برنامه‌های شاخص این روز را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، مونا مهرزاد در کارگروه ویژه بانوان اظهار داشت:  برنامه‌های متعددی برای ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در شرکت آب منطقه‌ای سمنان تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد به منظور هم افزایی و همدلی بین خانواده‌های شرکت آب منطقه‌ای سمنان جشنواره نشاط و تعالی در قالب برنامه های آموزشی میدانی، تفریحی، ورزشی با رویکرد فرهنگی در حوزه سواد رسانه‌ای؛ خانواده و کودک و نوجوان در ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شود‌ .

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده و با حضور اساتید برجسته در این حوزه در محل شرکت یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت روز زن است.

مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جایگاه زن در جامعه امروز بسیار والا است افزود:  زنان با پیروی از مکتب حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلفی حضور داشته و دوشادوش مردان فعالیت می‌‌کنند .

مهرزاد با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگو و اسوه همه بانوان عالم است افزود: الگو گرفتن از شخصیت کامل و بی بدیل دختر پیامبر اسلام مایه مباهات و افتخار تمامی زنان است .

وی با بیان اینکه جایگاه زن و مادر بسیار والا و ارزشمند است خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با توجه به اینکه حضرت زهرا (س) نمونه کامل یک زن بودند روز میلاد این بانوی عظیم الشأن را روز زن و مادر نام نهادند .

گفتنی است در این جلسه علاوه بر برنامه‌ریزی مراسم روز زن ، دغدغه ها و مشکلات بانوان شرکت، از سوی اعضای کارگروه مطرح و پس از بحث و بررسی برای رفع این مسائل و موارد راهکار لازم ارائه شد .

کد خبر: 1964
  تاریخ خبر : 30 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 568