مراسم تجلیل از بانوان برتر در حوزه عفاف و حجاب

مراسم تجلیل از بانوان نمونه محجبه شرکت آب منطقه ای سمنان با حضور محسن عسکری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و جمعی از کارکنان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان،محسن عسکری حجاب را به معنی پوشش بیرونی و عفاف را به معنای پوشش درونی برشمرد و افزود:حجاب تنها مختص زنان جامعه نیست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان با تأکید بر نقش زنان کارمند در تاثیرگذاری بر اذهان جامعه گفت: حضور بانوان مؤمن و با حجاب برتر اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به‌ خصوص در نقش یک کارمند یکی از روش‌های موثر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد.

وی به نقش و اهمیت حفظ حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب، عفت و پاکدامنی باعث سلامت روح و جسم می شود و فردی می تواند در جامعه موثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی در رفتار، کردار و پوشش او نیز نمود داشته باشد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم با پخش کلیپ،دوره آموزشی با موضوع حجاب و عفاف با حضور خانم شجاعان کارشناس ارشد تفسیر و علوم قرآنی،مدرس حوزه علمیه،مبلغ و کارشناس مذهبی و تجلیل از بانوان نمونه شرکت آب منطقه ای سمنان برگزار و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

کد خبر: 1891
  تاریخ خبر : 22 تیر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 573