نشست همفکری و هماهنگی در پیشبرد برنامه های طرح سواد آبی در استان سمنان برگزار شد

با هدف هماهنگی و برنامه ریزی در اقدامات طرح سواد آبی، نشستی با حضور مدیر روابط عمومی آب منطقه ای، نماینده اداره کل آموزش و پرورش و نماینده مشاور، امروز چهارشنبه نوزدهم آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ، در ابتدای این نشست، که به صورت مجازی برگزار شد،حمید رضا قزوینی، مدیر روابط عمومی آب منطقه ای سمنان، با تقدیر از همکاری بسیار نزدیک آموزش و پرورش در سال جاری برای شروع به هنگام آموزش ها، پیشنهاد نمود تا با دعوت از همکاران شورای ملی هماهنگی طرح سواد آبی از وزارت آموزش و پرورش و شرکت مدیریت منابع آب ایران، اقدامات صورت گرفته در طرح های سواد آبی استان تشریح و چالش های پیش رو نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

در ادامه این نشست،سعید ابوالقاسمی، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به بازخوردهایی که دبیران انسان و محیط زیست و سرگروه کتاب از وبینار مهرماه 1400 داشته اند گفت: اقلام تهیه شده و محتوای ارائه شده در کارگاه، غنی و پربار بوده و دبیران اظهار داشتند که از آن ها برای تدریس بهتر درس آب، استفاده نموده اند. براین اساس، در ادامه طرح، آغاز داناب نیز در هفته اول آذر، رقم خواهد خورد و تلاش خواهیم کرد تا از فرصت ابتدای سال تحصیلی، برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف طرح، استفاده نماییم .  

در این نشست، محمد جواد سمیعی، نماینده مشاور نیز سرفصل اقدامات پیش رو جهت هماهنگی هر چه بیشتر را مرور نموده و برای هر محور، برنامه مربوطه با همفکری نمایندگان دو دستگاه، تعیین و نهایی گردید . 

کد خبر: 1827
  تاریخ خبر : 19 آبان 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 19 آبان 1400
 اخبار و روابط عمومی
 776