شرکت آب منطقه‌ای سمنان جایزه مدل تعالی سازمانی( سطح تعهد) را دریافت کرد

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: این شرکت موفق به اخذ جایزه مدل تعالی سازمانی( سطح تعهد) از سازمان مدیریت صنعتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، رضا نجف‌زاده با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای سمنان تنها شرکت کننده از وزارت نیرو برای دریافت جایزه مدل تعالی سازمانی بود درباره این طرح گفت: طرح تعالی سازمان‌ها به ایجادفضای رقابتی و تشویق سازمان‌ها برای خود ارزیابی کمک می‌کند.

وی ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق، تشویق سازمان‌ها برای انجام خود ارزیابی را از دیگر اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای سمنان به برخی مفاهیم بنیادین طرح تعالی سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: رهبری آینده‌نگر و الهام‌بخش، نگرش سیستمی، مشتری‌مداری و ارزش‌آفرینی، یادگیری بهبود و نوآوری، دلبستگی کارکنان، توسعه شراکت‌ها، توسعه قابلیت‌های سازمانی، مدیریت با چابکی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نتایج برجسته پایدار زیربنای مدل تعالی و ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی به شمار می‌روند.

نجف زاده با بیان اینکه سازمان‌های متعالی رهبرانی دارند که آینده را به تصویر کشیده و با ترغیب ذینفعان حمایت از ایده‌های خلاقانه و تفکر ساختارشکنانه و به کارگیری بهینه منابع در جهت تحقق آن اقدام می‌کنند گفت: در شرکت اب منطقه‌ای سمنان نیز شاخص‌های کسب این جایزه مدل تعالی سازمانی( سطح تعهد) اخذ شد که در نهایت از سوی سازمان مدیریت صنعتی این جایزه به شرکت تعلق گرفت

کد خبر: 2212
  تاریخ خبر : 14 اسفند 1402
 اخبار و روابط عمومی
 194