آخرین دستاوردهای پژوهشی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه شد

رئیس کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: آخرین دستاوردهای پژوهشی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، مهدی رحیمیان در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره آخرین دستاوردهای وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه در کشور در مجموع صنعت آب و برق ارائه شد.

وی با بیان اینکه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ۱۴۰۱ از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد ، افزود: گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز در نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو جهت ارائه محصولات و دستاوردهای حاصل از برخی پروژه های تحقیقاتی انجام شده و در حال انجام در گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای سمنان حضور فعال داشت.

رئیس کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان همچنین افزود: برپایی نمایشگاه محصولات صنعت آب و برق، رونمایی از طرح‌های پیشران وزارت نیرو، رونمایی از شبکه متخصصین آب و برق، معرفی حامیان مالی زیست‌بوم نوآوری نیرو، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های مجازی و همچنین تقدیر از برگزیدگان در این جشنواره صورت گرفت.

وی با اشاره به آخرین دستاوردهای پژوهشی از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: پروژه ساخت دستگاه آب‌شیرین‌کن ZLD بدون پساب و سنتز ممبران آب‌شیرین‌کن اسمز معکوس به علاقمندان ارائه شد.

رحیمیان با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو 14۰۱ گفت: ارائه مدل و روش‌های مختلف محاسبه ساعت کارکرد و تخلیه واقعی ماهانه چاه‌های بهره‌برداری کشاورزی با استفاده از داده‌های موجود و مقایسه ارزش‌افزوده بخش‌های مختلف مصرف‌کننده آب و اثرات اقتصادی و اجتماعی تغییرات کمی آب در دشت سمنان عناوین برگزاری نشست‌های تخصصی کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در حاشیه این جشنواره پژوهشی بود.

کد خبر: 1963
  تاریخ خبر : 29 آذر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 29 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 548