فعالیت گروه تحقیقات کاربردی در راستای رفع مشکلات و موانع شرکت آب منطقه‌ای سمنان است

رئیس کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: فعالیت گروه تحقیقات در راستای رفع مشکلات و موانع شرکت آب منطقه‌ای سمنان و انجام پروژه های اثربخش می باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، مهدی رحیمیان در جلسه‌ای که بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد ؛ اظهار داشت : گروه تحقیقات کاربردی پل ارتباطی بین دانشگاه ، دانشگاهیان و شرکت آب منطقه ای بوده و با اشاره به نگاه جدی به گروه تحقیقات خاطرنشان کرد : احصا مشکلات و تلاش برای حل آنها به عنوان یک مأموریت برای کمیته تحقیقات کاربردی شرکتهای آب منطقه‌ای تعریف شده است که تلاش شده در این گروه در این راستا گامهای موثرتری برداشته شود .

رئیس کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود : در این راستا نشست ها و جلسات همفکری متعددی  با اساتید دانشگاه‌های مختلف بویژه دانشگاه سمنان و صنعتی شاهرود برگزار شد .  

رحیمیان با بیان میزان اثربخشی برخی از پروژه های به اتمام رسیده و کمک به حل مشکلات و مسائل موجود در شرکت از این طریق افزود : تا کنون ۲۵ پروژه خاتمه یافته است ، همچنین در سالهای اخیر یک پروژه سرباز نخبه و ۲ پروژه فرصت مطالعاتی نیز به انجام رسیده است .  

وی تصریح کرد : گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در سال گذشته با جذب اعتبار ، موفق به عقد سه تفاهم‌نامه شده که منجر به عقد قرارداد و تولید دو محصول برای اولین بار در این گروه می‌شود .  

رحیمیان افزود : همراهی و همفکری کلیه کارشناسان و خبرگان در واحد‌های مختلف شرکت با گروه تحقیقات کمک شایانی در حصول نتیجه و حل مشکلات آب استان داشته و منجر به نتایج کاربردی‌تری می گردد .  

کد خبر: 1962
  تاریخ خبر : 28 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 526