دوره آموزشی اطفای حریق در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای سمنان از برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی و اطفاء حریق در این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان آیدین دمنیان ، اظهار داشت: این دوره آموزشی اطفای حریق که با حضور جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی و آموزش نکات ایمنی و اطفای حریق بود .
وی با بیان اینکه ارتقا سطح آگاهی پرسنل در زمینه اطفای حریق بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: آموزش کار با کپسول‌های اطفاء حریق و مقابله با حریق برخی از برنامه‌های این دوره آموزشی یک‌روزه بود .
معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای سمنان اضافه کرد : در این کارگاه آموزشی اطفای حریق، شرکت‌کنندگان با کاربرد انواع کپسول‌های اطفاء حریق، مهارت‌های ایمنی اطفاء حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن و انواع خاموش‌کننده‌ها و روش استفاده از آن‌ها آشنا شدند .
دمنیان خاطرنشان کرد : آتش‌سوزی یکی از حوادثی است که احتمال اتفاق افتادن آن وجود دارد و در صورت آشنا نبودن با نحوه اطفای حریق و نحوه مواجهه با این حادثه ممکن است خسارت‌های جانی و مالی فراوانی را به دنبال داشته باشد ازاین‌رو برگزاری کارگاه آموزشی اطفای حریق امری ضروری است .

کد خبر: 1921
  تاریخ خبر : 23 آبان 1401
 اخبار و روابط عمومی
 569