دوره آموزشی کمک‌های اولیه و زلزله در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غرعامل و HSE شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل و در راستای ارتقای دانش و توانمندی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان دوره آموزشی کمک‌های اولیه و زلزله در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، سمیه جباری اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف آمادگی افراد در برابر مخاطرات به ویژه در برابر زلزله برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه کمک‌های اولیه و سایر بلایای طبیعی به ویژه زلزله خاطرنشان کرد: اینکه هر فردی بتواند به هنگام وقوع حوادث و بلایا از خود و سایر اعضای خانواده خود مراقبت کند یک ضرورت بوده و برگزاری این آموزش‌ها در این راستا انجام می‌شود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غرعامل و HSE شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: این دوره آموزشی با حضور کارکنان شرکت آب منطقه‌ای برگزار و آنها با مبانی اولیه کمک‌های اولیه و نحوه مراقبت از خود در برابر زلزله آشنا شدند.

جباری با بیان اینکه زلزله از جمله حوادث طبیعی است که بدون هشدار قبلی در هر زمان و مکان روی می‌دهد و در صورت آماده نبودن جامعه در برابر آن می‌تواند علاوه بر ایجاد آسیب و خسارت به زیرساخت‌ها، صدمات و تلفات بسیار زیادی وارد کند اضافه کرد: آمادگی هر فرد در برابر وقوع زلزله، در حفظ سلامت وی و کاهش خسارات ناشی از آن مؤثر است.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غرعامل و HSE شرکت آب منطقه‌ای سمنان با تأکید بر اینکه هر ساله دوره‌های آموزشی از این دست برای آگاهی و یادآوری کارکنان در برابر مواجهه با خطرات احتمالی برگزار می‌شود افزود: به افرادی که دوره ساعته را با موفقیت سپری کنند گواهینامه دوره اعطا می‌شود.

کد خبر: 2142
  تاریخ خبر : 6 آبان 1402
 اخبار و روابط عمومی
 216