با فعال شدن سامانه بارشی در استان سمنان

شرکت آب منطقه ای سمنان بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها تاکید کرد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان از احتمال ورود سامانه بارشی در دو روز آینده به این استان خبر داد و خواستار خودداری از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و تاسیسات آبی در این استان شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه سمنان، ایرج حیدریان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی احتمال فعالیت سامانه بارشی در چند روز آینده و وقوع سیلاب در مناطقی از استان سمنان وجود دارد .

وی از اعلام وضعیت زرد هواشناسی در این استان خبر داد و افزود: پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها مورد تاکید است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با تاکید بر آمادگی نیروهای این شرکت برای انجام فعالیت های پیشگیری گفت: مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای سمنان تا پایان فعالیت این سامانه در آماده باش و ارائه خدمات لازم هستند .

حیدریان گفت: ظرفیت سازی لازم در سدهای استان سمنان برای ذخیره آورد سال جاری و بارش های پیش رو ایجاد شده است و جای هیچ نگرانی نیست و چنانچه سیلابی نیز اتفاق بیافتد عبور ایمنی خواهد داشت .

هواشناسی استان سمنان در اطلاعیه خود زمان شروع فعالیت این سامانه را از امروز اعلام کرده و افزوده است بارش پراکنده باران و برف، مه آلودگی، کاهش دید افقی، وزش باد نسبتا شدید تا شدید از مخاطرات این سامانه است .

هواشناسی بارش پراکنده باران را در برخی از نقاط استان به ویژه نیمه غربی و زمان پایان فعالیت این سامانه را سه شنبه سی ام آذر اعلام کرده است .

کد خبر: 1838
  تاریخ خبر : 27 آذر 1400
 اخبار و روابط عمومی
 455