پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

اصرار دارم که مسئولین همه ی بخش های مختلف کشور،چه بخش های نظامی و چه بخش های غیر نظامی همکاری کامل و لازم را با پدافند غیر عامل بکنند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا کنون همواره مورد دشمنی و هجمه دشمنان استکباری خود قرار گرفته است؛

نمونه‌های این دشمنی‌ها را حوادث سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن نیز در دفاع مقدس و وقایعی مانند حادثه طبس دیده‌ایم .

امروز نیز به خوبی واضح و مبرهن است که جمهوری اسلامی ایران که به حد بالای عزت و اقتدار و رشد و بالندگی در دنیا رسیده و بیشتر از هر زمان دشمنان خود را مأیوس کرده است؛ در معرض انواع تهدیدات قرار دارد .

اما باید توجه داشته باشیم که این دشمنی‌ها هر آن، رنگ و لعابی تازه به خود می‌گیرد؛ بدین معنی که دشمنان همواره شیوه‌های جدیدی را برای دشمنی و تهدید ملت بزرگ ایران به کار می‌گیرند و بر این اساس لازم است تا همه ما این تهدیدات را شناخته و راه‌های مقابله با آن را بدانیم .

بدون شک پدافند غیرعامل که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)قرار گرفته و رویکرد ویژه ریاست جمهوری و دولت مردمی است،اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت،پایداری،مصون سازی و کاهش آسیب پذیری را در جامعه فراهم می سازد و یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که می‌تواند تهدیدات را بی‌اثر یا کم‌اثر کند .

اهمیت پدافند غیر عامل در وجهه  مردمی بودن آن است و امروز همه می‌دانند که فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در جامعه و فراگیر شدن آن سبب افزایش امنیت کشور و جامعه می شود .

فرصت را غنیمت شمرده، فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل با شعار« پدافند  غیر عامل؛ایران پایدار » را گرامی داشته و اعلام می‌کنیم؛ جهادگران عرصه تأمین منابع آبی در استان سمنان نیز هم‌گام و همدوش با همه مردم استان با اطاعت از فرامین و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، موضوع پدافند غیرعامل را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار می‌دهند تا به امنیت این استان ممتاز و کشور عزیزمان در حوزه کاری خود کمک کرده باشند.

ایرج حیدریان

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان

کد خبر: 1817
  تاریخ خبر : 8 آبان 1400
 اخبار و روابط عمومی
 522