پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان به مناسب روز کارگر

محسن عسکری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در پیامی روز کارگر را به این قشر شریف، زحمتکش،فعال واثرگذار در پیشرفت کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگر «ستون فقرات اقتصاد و تولید» است.(مقام معظم رهبری)

 

امروز رشد و بالندگی و رونق اقتصادی کشور مرهون دستان زحمتکش کارگران شریفی است که روز و شب کار می‌کنند و با عرق جبین خود علاوه بر گرداندن چرخ زندگی خود چرخه اقتصاد کشور را می‌چرخانند.

این قشر زحمتکش علاوه بر این پیشقدم در جنگ و جبهه اقتصادی هستند در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه‌ های جنگ برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی ایران حضوری پررنگ داشتند و عزت و ایستادن بر قله افتخار ایران اسلامی مرهون دستان زحمتکش و پینه بسته این قشر فداکار و ایثارگر است.

امروز که دشمن در جنگ سخت شکست خورده و در جنگ ترکیبی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده است کارگران در این جبهه پیشرو و در خط مقدم هستند و با دستان خود به رشد تولید و رونق اقتصادی کشور کمک می‌کنند و به امنیت اقتصادی کشور کمک می‌کنند.

کارگران از شریف‌ ترین طبقات جامعه هستند و هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند : ( کارگران ستون فقرات یک جامعه هستند که در صورت نبود و یا ضعف آنها، کشور فلج خواهد شد ... اگر قشر کارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی برخوردار باشد، حرکت کشور در مسیر پیشرفت سریعتر و آسان تر خواهد شد )

اینجانب به سهم خود و به نمایندگی از کارکنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان روز کارگر را به این قشر زحمت کش و فعال تبریک عرض می‌کنم و برای آنان آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

 

محسن عسکری

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان

کد خبر: 2040
  تاریخ خبر : 11 اردیبهشت 1402
 اخبار و روابط عمومی
 285