کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح ملی داناب در استان سمنان برگزار شد.

کارگاه آموزشی معلمان و رابطین چهارمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در استان سمنان با همکاری آموزش و پرورش استان و شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

مهندس محمدرضا خاموشی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان با اعلام این خبر گفت: طرح ملی داناب در بیش از 225 مدرسه مقطع متوسطه استان سمنان در حال برگزاری است و از هر مدرسه یک معلم به عنوان مربی و رابط و یک دانش آموز نیز به عنوان ناجی آب انتخاب می‌شوند.

مهندس خاموشی ادامه داد: معلمان، رابطین و ناجیان طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در کارگاه‌های آموزشی ویژه رابطین و ناجیان آب که توسط مشاور این طرح برگزار می‌شود، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و پس از آن به سایر دانش آموزان نیز آموزش می‌دهند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان خاطرنشان کرد: تعداد 225 معلم از هر مدرسه انتخاب و در کارگاه‌های آموزشی معلمان رابط شرکت کردند و با اهداف و سیاست‌های این طرح آشنا شدند.

وی گفت: تعداد 200 نفر از دانش آموزان نیز به عنوان ناجیان طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در اجرای این طرح و ارایه آموزش‌های لازم به سایر دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است طرح ملی نجات آب(داناب) با همکاری شرکت آب منطقه‌ای سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان و جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور طرح، در اسفند ماه سال گذشته در سطح مدارس مقطع متوسطه استان سمنان آغاز و حدود 19 هزار دانش آموز، آموزش‌های لازم در خصوص بهینه‌سازی و صرفه جویی در مصرف آب را فرا می‌گیرند.

کد خبر: 1161
  تاریخ خبر : 8 اردیبهشت 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 8 اردیبهشت 1395
 اخبار و روابط عمومی
 981
  دیدگاه کاربران