جشنواره نشاط و امید در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، از برگزاری جشنواره نشاط و امید به همراه کارگاه آموزشی در شرکت آب منطقه‌ای سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، آیدین دمنیان درباره اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این مراسم با هدف ایجاد شادابی و نشاط در بین کارکنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان مدیریت، ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه کارکنان سازمان است؛ خاطرنشان کرد:  این مهم در دستور کار معاونت منابع انسانی بوده و در قالب برنامه‌‌های رفاهی متعدد در حال اجرا است.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به جایگاه مهم نیروی انسانی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: باید فضای کاری به گونه‌ای باشد که کار در محیط سازمان برای کارکنان مطلوب و رضایت‌بخش باشد.

روش زندگی درست را انتخاب کنیم

یک استاد روانشناسی نیز در این جشنواره گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا روش زندگی درست را بیاموزیم.

حسین منشی زاده با تأکید بر اینکه همه ما باید روند صعودی زندگی خود را طی کنیم افزود: در حال حاضر روند پیشرفت جهان کامل صعودی و به سمت بالا است.

وی بر لزوم پیاده سازی روش زندگی درست تأکید و خاطرنشان کرد: روند صعودی هر کس فردی است و همه باید تلاش کند تا روش زندگی درست را انتخاب و اتخاذ کنند.

گفتنی است در این برنامه از برندگان مسابقات ورزشی و همچنین جوانان برتر تجلیل شد.

کد خبر: 2214
  تاریخ خبر : 19 اسفند 1402
 اخبار و روابط عمومی
 179
  دیدگاه کاربران