دوره آموزشی خبرنویسی در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

دوره آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، این دوره آموزشی خبرنویسی با حضور رابطان روابط عمومی در حوزه‌های مختلف شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در این دوره آموزشی در جمع رابطان روابط عمومی اظهار داشت : روابط عمومی ویترین یک سازمان بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حمیدرضا قزوینی با اشاره به ضرورت توجه به توانمند‌ سازی نیروهای فعال در عرصه روابط عمومی خاطرنشان کرد : برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مستمر و فرآیندی می‌تواند گامی مهم در توانمندسازی نیروهای روابط عمومی باشد.

وی روابط عمومی‌ها را بازوی مهم جبهه جهاد تبیین در دستگاه‌های اجرایی خواند و افزود : در این راه باید این افسران جهاد تبیین به سلاح علم و دانش و مهارت مجهز شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان بر لزوم پاسخگویی مدیران به مردم برای افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت هر چه بیشتر جامعه تأکید و تصریح کرد : نوع این پاسخگویی‌ها باید بر اساس بینش و تفکر درست حاصل از مهارت‌های ارتباطی و روابط عمومی باشد.

قزوینی خاطرنشان کرد : در این راستا شبکه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان تشکیل شده است.

در این دوره آموزشی رابطان با نکات خبرنویسی آشنا شدند.

کد خبر: 1922
  تاریخ خبر : 24 آبان 1401
 اخبار و روابط عمومی
 600
  دیدگاه کاربران