برگزاری نشست تبیینی امید‌آفرینی و بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات در شرکت آب منطقه‌ای سمنان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب( ع) شرکت آب منطقه‌ای سمنان از برگزاری نشست تبیینی امید‌آفرینی و بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، حمید احسانی اظهار داشت: نشست تبیینی امید‌آفرینی و بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات در قالب رزمایش «مدافعین حرم»، «مجاهدین سخن» و طرح شهید سید رضی موسوی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به مدت 2 روز در استان سمنان و با حضور 40 نفر از هادیان سیاسی با رویکرد «جهاد تبیین»، «امید‌آفرینی» و «بصیرت‌افزایی» برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) شرکت آب منطقه‌ای سمنان اضافه کرد: در محل شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز این نشست تبیینی امید‌آفرینی و بصیرت‌افزایی با حضور «بیگدلی» استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل سیاسی برگزار شد.

مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

کارشناس ارشد و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به ضرورت مشارکت گشترده مردم انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

بیگدلی با اشاره به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور گسترده در انتخابات گفت: ایشان فرمودن( مشارکت در انتخابات) یک وظیفه ملی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار راهبرد مهم برای انتخابات معرفی کردند گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت راهبردهای مدنظر رهبر انقلاب هستند و ایشان در 50 سخنرانی بر اهمیت حضور در انتخابات تأکید کردند.

کارشناس ارشد و تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخبات بسیار مهم و ضروری است افزود: دشمنان به انحاء مختلف قصد دارند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد تا به اهداف خود دست یابند اما مردم با مشارکت قوی این توطئه و دسیسه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

بیگدلی با بیان اینکه دشمن امروز از طریق جنگ ترکیبی و شناختی قصد ضربه زدن به کشور را دارد افز.د :در این جنگ دشمن تلاش می‌کند تا نداشته‌ها را برجشته کند و در مردم یأس و ناامیدی ایجاد کند.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم گفت: در جنگ شناختی تنها راه جهاد تبیین است.

کد خبر: 2203
  تاریخ خبر : 29 بهمن 1402
 اخبار و روابط عمومی
 152