برگزاری مراسم زیارت عاشورا در شرکت آب منطقه‌ای سمنان

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت مراسم زیارت عاشورا در محل شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، « آیدین دمنیان» معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و رئیس شورای فرهنگی این شرکت ضمن تسلیت ایام محرم وعزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت اظهار داشت: شورای فراهنگی این شرکت برای بهره‌گیری هر چه بیشتر کارکنان از ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) ، اقدام به برگزاری برنامه‌های متعددی از جمله زیارت عاشورا کرده است.

وی با بیان اینکه مراسم قرائت زیارت عاشورا از ابتدای ماه محرم تا چهاردهم این ماه هر روز صبح رأس ساعت 6 و 30 دقیقه و با حضور معاونان و سایرکارکنان در محل نمازخانه این شرکت برگزار میشود؛ افزود: در این مراسم معنوی، کارکنان علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، با مرثیه سرایی، یاد و خاطره شهدای عاشورا را گرامی می‌دارند.

 

رئیس شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: ذکر سجایا و مصائب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی است.

دمنیان خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا ارادت خود را به ساحت مقدس امام حسین(ع) ویاران با وفایش وهمچنین سلاله پاکش نشان می دهند.

وی درباره اهمیت قرائت زیارت عاشورا گفت:  زیارت عاشورا یکی از ادعیه‌های معروف بوده که فضیلت‌های بسیاری دارد .

کد خبر: 2268
  تاریخ خبر : 20 تیر 1403
 اخبار و روابط عمومی
 135