دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را در حوزه کنترل و کاهش خطر سیل ارائه خواهند کرد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را در حوزه کنترل و کاهش خطر سیل را ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، کمال طاهریان در سومین کمیته راهبری سیل استان سمنان که به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان و با حضور برخی مدیران و معاونان دستگاه‌ها در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته استانی کنترل و کاهش خطر سیل، برنامه‌ها و اقداماتی که تاکنون در حوزه سیل و کاهش خطرات آن داشتند به شکل مکتوب و با ارائه برآورد دقیق بمنظور اولویت بندی اقدامات به دبیرخانه کمیته اعلام نمایند.

وی با بیان اینکه بررسی آخرین وضعیت سازه‌های تقاطعی فاقد آب گذری در این جلسه نیز انجام شده است گفت: 187 نقطه/ساره فاقد آبگذری ایمن در استان تاکنون شناسایی شده که اقداماتی خوبی توسط دستگاه های متولی در رفع و اصلاح مشکلات آن ها انجام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد دستگاه‌هایی که اطلاعات آنها جامع و کامل نیست در یک بازه زمانی مشخص شده گزارش و تصاویر اقدامات اصلاحی انجام شده را ارائه دهند تا پس از جمع بندی برای مراجع ذیربط در سطح ملی ارسال گردد.

طاهریان ابراز امیدواری کرد تا با پیگیری هایی که از طریق کمیته استانی انجام می شود و مشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی شاهد کاهش خطرات سیل در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مانور منطقه‌ای وزارت نیرو نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های شرکت آب منطقه‌ای سمنان به عنوان دبیر ، مانور با موفقیت و با کیفیت بالا اجرا گردیده است که جای قدردانی دارد.

کد خبر: 2192
  تاریخ خبر : 9 بهمن 1402
 اخبار و روابط عمومی
 131