به مناسبت هفته معلم انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، «حمیدرضا قزوینی» معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقهای سمنان و « رامش خسروی » مدیر روابط عمومی این شرکت با حضور در دبیرستان دوره اول علامه امینی از معلمان این مدرسه قدردانی کردند.
در این مراسم، قزوینی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در جامعه اظهار داشت: معلمان بهعنوان سازندگان بنیانهای فکری و اخلاقی نسل آینده، نقشی بیبدیل در پیشرفت کشور ایفا میکنند.
وی گفت: آموزش و پرورش تنها انتقال دانش نیست، بلکه پرورش انسانهای آگاه، مسئولیتپذیر و متعهد است که آینده ایران را میسازند.
معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقهای سمنان همچنین با تأکید بر نقش معلمان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب افزود: در شرایط بحران آب، معلمان بهعنوان الگوهای جامعه میتوانند با آموزش صحیح، دانشآموزان را به سمت مصرف مسئولانه منابع آبی سوق دهند.
قزوینی خاطرنشان کرد: طرحهایی مانند داناب نیز با همکاری مدارس و معلمان اجرایی میشود تا نسل جوان را به حافظان آب تبدیل کند.
رامش خسروی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان نیز در این مراسم بیان کرد: قدردانی از معلمان تنها یک وظیفه اداری نیست، بلکه ادای دینی است به زحمات کسانی که آینده این سرزمین را میسازند.
وی افزود: ما در حوزه آب بر این باوریم که آموزش و فرهنگسازی از مدارس آغاز میشود و معلمان مهمترین نقش را در این زمینه دارند.
گفتنی است این برنامه بهعنوان نمادی از همکاری بین نهادهای آموزشی و اجرایی در راستای توسعه پایدار و ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف آب برگزار شد.