مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان فردا در سامانه سامد پاسخگوی سؤالات مردم استان سمنان خواهد بود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان فردا با حضور در سامانه سامد پاسخگوی سؤالات مردم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، محسن عسکری فردا با حضور در سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری در استان (سامد) به صورت تلفنی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه آب پاسخ می‌دهد.

این چهارمین حضور عسکری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان از ابتدای امسال در سامانه سامد است.

سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) یکی از راه‌های ارتباطی مردم با مسئولان است و مردم می‌توانند با شماره‌گیری 111 سؤالات و درخواست‌های خود را با مسئولان مطرح کنند.

محسن عسکری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سؤالات و مشکلات آنان گفت: در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری، تأکیدات رئیس جمهور و همچنین سیاست‌های جدی وزارت نیرو مبنی بر تکریم ارباب رجوع، این مهم به جد در دستور کارکنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای مردمی و بهره‌برداران بخش کشاورزی با مدیران شرکت آب منطقه‌ای سمنان به صورت روزانه و مستمر برقرار است و همه کارکنان موظف به پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردم هستند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مدیران این شرکت همچنین با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های مردم هستند.

عسکری با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حل مشکلات مردم است گفت: رفع مشکلات مردم از طرق مختلف از سوی مدیران جهادی دولت سیزدهم پیگیری می‌شود و سامانه سامد نیز با هدف ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم رضایت خدا را به دنبال دارد و همه باید در این مسیر از یکدیگر پیشی بگیرند.

کد خبر: 2191
  تاریخ خبر : 7 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 7 بهمن 1402
 اخبار و روابط عمومی
 140