حاج قاسم نماینده مکتب اسلام است؛ تربیت انسان کامل مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه تربیت انسان کامل مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است؛ گفت: حاج قاسم نماینده مکتب اسلام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محسن انصاری نیا در نشست شناخت نقش جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و مکتب سلیمانی که در محل شرکت آب منطقه ای سمنان و با حضور کارکنان این شرکت برگزار شد اظهار داشت: حاج قاسم شخصیتی بود که نماینده مکتب و یک تفکر است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم یک مکتب را بررسی کنیم باید به محصولات آن فکر کنیم؛ گفت: خروجی مکتب ناب اسلام انسان کامل است و حاج قاسم نماینده انقلاب است که در حد خودش کامل بود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه برخی اذعان دارند که انقلاب اسلامی ایران در حال تنزل است؛ گفت: باید بررسی شود که چرا اینگونه فکر می‌کنند، هر انقلابی را تفکر آن می‌سازد و تفکر انقلابی بالنده بوده و مبانی مستحکمی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری‌نیا تصریح کرد: متفکران تراز اول غرب وقتی با متفکرین اسلامی روبرو شدند دیدن دستشان خالیست و حرفی برای گفتن ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تفکر محکمی پشت سر انقلاب است خاطرنشان کرد: اگر مبانی تفکر انقلاب اسلامی ایران بالنده نبود شکست می‌خورد و این ادعای ما نیست بلکه اذعان فلاسفه شرق و غرب است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان  افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته است و به اذعان غربی‌ها این دستاوردها بسیار زیاد است و هشت ابر اندیشکده آمریکا اذعان دارند که ایران اسلامی تا سال ۲۰۳۵ در چهار مؤلفه جزو ابرقدرت‌های دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری‌نیا با بیان اینکه انقلاب در زمینه علم و سواد حرف برای گفتن دارد گفت: ترس دشمن از علم و تفکر ماما است؛ حرکت انقلاب اسلامی حرکتی به سمت جلو است.

وی با بیان اینکه صرفاً پیشرفت ابزاری نیست بلکه باید انسانی و رو به بالا هم باشد؛ افزود: خروجی انسانی در انقلاب هم مهم است و بالاترین دستاورد یک تمدن خروجی انسانی آن است و ۲۲۰ هزار شهید جان خود برای انقلاب اسلامی ایران فدا کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان  خاطرنشان کر د: ما باید دستاورد مکتب اسلام را قدر بدانیم؛ باید قدر نظام و دستاوردهای آن را بدانیم و باید برای رفع مشکلات همه تلاش کنیم و این مشکلات نباید به اصل نظام صدمه بزند.

|فرمانده پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب (ع) شرکت اب منطقه ای سمنان نیز در این نشست با اشاره به شخصیت بالای سردار سلیمانی گفت: ایشان نمونه یک انسان کامل بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود.

حمید احسانی افزود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره سردار سلیمانی گفت: ایشان فرمودند سردار سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود.

وی خاطرنشان کرد :سردار سلیمانی فردی شجاع و با روحیه مقاومت بود که در اسلام و خدا از هیچ کس ترس و واهمه ای نداشت و به راستی که تربیت شده مکتب اسلام بود.

کد خبر: 2187
  تاریخ خبر : 13 دی 1402
 اخبار و روابط عمومی
 181