گام‌های نخست برای اجرای طرح داناب در سال تحصیلی جدید برداشته شد؛ نشست سرپرست روابط عمومی آب منطقه‌ای و نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان

گام‌های نخست برای اجرای طرح داناب در سال تحصیلی جدید با برگزاری نشست سرپرست روابط عمومی آب منطقه‌ای و نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و مذاکره در این زمینه برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، حمیدرضا قزوینی سرپرست روابط عمومی این شرکت  با اشاره به نشست انجام شده با نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: این نشست با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی 03-1402 برگزار شد.

وی گفت: در این نشست ضمن مرور تجارب همکاری سال‌های اخیر، درباره بهبود شرایط و اقدامات در سال تحصیلی جاری، همفکری‌های لازم صورت گرفت.

سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به گسترش چالش‌های آبی در کشور و استان گفت: تداوم اقدامات آموزشی و جریان‌سازی اجتماعی برای ارتقاء سواد آبی و جلب مشارکت عموم در نجات آب یک ضرورت جدی است.

قزوینی از اهتمام شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان برای استمرار طرح داناب، به عنوان یک پروژه با ریشه و اصیل در بخش آب خبر داد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با دیدگاه‌هایی که در نشست اتاق فکر داناب با حضور دبیران و رابطان منتخب طرح در استان برگزار کرده ایم؛ ابعاد مختلفی از طرح را بهبود دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای بهره‌برداران بخش کشاورزی، با الگویی جدید در استان داشته باشیم.

سعید ابوالقاسمی نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز ضمن قدردانی از همراهی نزدیک آب منطقه‌ای در پیاده‌سازی طرح داناب گفت: این طرح یکی از چند طرح موفق در حوزه همکاری‌های بین سازمانی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برای تداوم پرانرژی و ثمربخش طرح داناب در سال تحصیلی 03-1402 آمادگی کامل را دارد.

شایان ذکر است، استان سمنان، در چند سال متوالی اخیر، همواره حائز رتبه برتر کشوری در رابطه با پیاده‌سازی طرح داناب بوده است.

کد خبر: 2186
  تاریخ خبر : 12 دی 1402
 اخبار و روابط عمومی
 117
  نظرات کاربران (1)
  • بیننده سایت

    24 دی 1402 08:13:32
    0 0

    این طرح خیلی بیشتر جای کار دارد ، لطفا بیشتر به آن پرداخته شود

    پاسخ

      دیدگاه کاربران
  دیدگاه کاربران