شرکت آب منطقه‌ای سمنان رتبه برتر اقامه نماز را در بین 81 دستگاه اجرایی استان کسب کرد و استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان نیز در لوحی مشترک از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان قدردانی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، در اجلاسیه نماز استان سمنان که با حضور مدیران و دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی این استان و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار این استان برگزار شد، لوح تقدیر برترین دستگاه اجرایی استان سمنان در زمینه اقامه نماز را ازآن خود کرد.

در این لوح تقدیر که نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و نیز استاندار سمنان به صورت مشترک آن را امضا کرده‌‌اند خطاب به محسن عسکری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان و محمد سعدالهی دبیر ستاد اقامه نماز این شرکت آمده است: نماز جلوه زیبایی از رابطه عاشق و معشوقه است.

ادامه این لوح تقدیر حاکی است: نماز خلوتگه دلدادگی بنده با معبود است، آنجا که نور از پیشانی مومن تبلور نموده و ادگار مقدس در هاله‌ای از خلوص و بندگی به پیشگاه حضرت احدیت تقدیم می‌گردد و ملائک و سایر مخلوقات از این همه زیبایی متحیر می‌مانند.

در بخش دیگری از این لوح تقدیر این چنین آمده است که "نماز اساس دین و نگهدارنده انسان از انحرافات است و باید تلاش نمود تا در تمام شئون زندگی پرتو اثربخش نماز ساری و جاری گردد. یاد خدا که نماز مظهر کامل آن است دل و جان را آزاد جامعه را آباد می‌سازد."

ادامه این لوح تقدیر با تأکید بر اینکه صف‌های نماز جماعت صفوف به هم پیوسته فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد به این جمله مزین شده است که "نماز آگه که با احساس حضور خداوند گذارده شود به همه عرصه‌های زندگی نورافشانی می‌کند و دنیا و آخرت فرد و جامعه را آباد می‌سازد."

بخش دیگری از این لوح تقدیر حاکی است: حال که بر اساس وظیفه دینی به امر برگزاری باشکوه نماز اقدام نموده‌اید بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌ها و خدمات جنابعالی تقدیر و تشکر نموده دوام و توفیقات شما را از درگاه احدیت خواستاریم و صمیمانه از تلاش همه تلاشگران در خدمتگزار ی به نماز در آن مجموعه که با کسب امتیاز ۹۹۹ از ۱۰۰۰ حائز رتبه تقدیر ویژه شده‌اید قدردانی می‌نماییم.

 

گفتنی است در این آیین با اهدای لوحی جداگانه از « محمد سعدالهی» دبیر شورای اقامه نماز شرکت آب منطقه‌ای سمنان قدردانی شد.

کد خبر: 2182
  تاریخ خبر : 5 دی 1402
 اخبار و روابط عمومی
 57