شرکت آب منطقه‌ای سمنان در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد

شرکت آب منطقه‌ای سمنان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی حائز رتبه برتر در اقدام برجسته «در تأمین آب پایدار» شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، در هجدهمین جشنواره شهید رجائی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان که با حضور استاندار، معاونان استاندار، فرمانده سپاه استان و شماری از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات یادگار امام خمینی(ره) استانداری انجام شد، شرکت آب منطقه‌ای سمنان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

گفتنی است در این آئین لوح تقدیر و تندیس دستگاه برتر جشنواره شهید رجائی به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان اعطا شد.

در متن لوح تقدیری که از سوی سید محمد رضا هاشمی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان سمنان و نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره شهید رجائی، به محسن عسکری اعطا شده آمده است که:

خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده‌اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌ها ستاد جشنواره شهید رجایی استان حائز «رتبه برتر » در اقدام برجسته «در تأمین آب پایدار» شده‌اید، از زحمات تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با اهتمام به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی قدردانی می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

 

کد خبر: 2104
  تاریخ خبر : 4 شهریور 1402
 اخبار و روابط عمومی
 92