رئیس شورای هماهنگی منطقه شمال شرق کشور منصوب شد

در حکمی از سوی «سیف‌الله آقا‌بیگی» مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل « سمیه جباری» رئیس گروه مدیریت بحران پدافند غیرعامل وHSE شرکت آب منطقه‌ای سمنان, به عنوان رئیس شورای هماهنگی منطقه شمال شرق کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، گفتنی است در این حکم آقا‌بیگی خطاب به «سمیه جباری» آورده است که در راستای تحقق نظامنامه سلامت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نیرو، به موجب این حکم تا پایان سال ۱۴۰۳ به عنوان رئیس شورای هماهنگی منطقه شمال شرق و عضو شورای مرکزی هماهنگی مدیران سلامت ایمنی محیط زیست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است که انتظار می‌رود با استفاده از تجارب و دانش علمی خود و با همکاری سایر اعضا (رؤسای شورای هماهنگی استان‌های منطقه) تحقق اهداف مدیریت بحران پدافند غیرعامل و HSE وزارت نیرو در منطقه شمال شرق، ارائه پیشنهادهای سازنده و کاربردی‌ترین راستا و پیگیری اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی تلاش مستمر داشته و در جهت تقویت و توانمندی این حوزه موفق و کوشا باشید.

وی همچنین در این حکم خطاب به «سمیه جباری» آورده است که توفیق سرکار و سایر اعضای شورای هماهنگی منطقه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: 2261
  تاریخ خبر : 2 تیر 1403
 اخبار و روابط عمومی
 147