پیام تبریک رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، در این پیام آمده است که: هفته دولت یادبود شهادت دو شخصیت فداکار و خدمتگزار دولتی برجسته است که خون پاک خود را نثار آرمان‌های انقلاب کردند.

شهیدان رجایی و باهنر که روز شهادت این دو بزرگمرد به نام هفته دولت و روز کارمند ناگذاری شده است در واقع فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با شهدای گرانقدر است.

تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی در روزهایی که مردم نیاز به امید دارند می‌تواند گام مهمی در راستای جهاد تبیین باشد و نیاز است در این هفته امید و نشاط به جامعه تزریق شود تا نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان در راستای سیاه‌نمایی اقدامات و عملکرد نظام و به ویژه دولت مردمی و جهادی آیت الله رئیسی خنثی شود.

هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات و اقدامات جهادی بخش آب استان است که شبانه روز برای تأمین آب در استان تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن هفته دولت را به همه کارمندان به ویژه همکاران محترم شرکت آب منطقه‌ای سمنان تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت باری تعالی و ولی عصر(عج) همواره شاهد توسعه استان باشیم.

کد خبر: 2103
  تاریخ خبر : 2 شهریور 1402
 اخبار و روابط عمومی
 95