حوادث اخیر مانع خدمت رسانی به مردم نمی شود/ ایران در مسیر قله پیشرفت و عزت است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با بیان اینکه حوادث اخیر مانع خدمت رسانی به مردم نمی شود گفت: ایران در مسیر قله پیشرفت و عزت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، محسن عسکری در نشست بصیرتی اعضای شورای بسیج این شرکت که با حضور معاون سیاسی سپاه استان و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام بودند اظهار داشت: آنها در این راه و در ۴۳ سال اخیر از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

عسکری گفت: امروز دشمن فهمیده است که نمی‌تواند از طریق نظامی کاری از پیش ببرد حملات خود را از طرق مختلف و به ویژه از طریق جنگ نرم انجام می‌دهد تا به اهداف شوم خود دست یابد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی و از تمام ابزارهای خود به میدان آماده است و در این راه و برای مقابله با دشمن نیاز است تا مردم بیش از پیش بصیر و هوشیار باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با تأکید بر اینکه حوادث اخیر نباید مانع حرکت رو به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شود توجه کارکنان این شرکت به توسعه زیرساخت های آبی استان سمنان را خواستار شد.

عسکری اضافه کرد: ملت بزرگ ایران شایسته بهترین خدمات هستند و نباید موضوعات مختلف کوچکترین خللی در خدمت رسانی به آنان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر قله‌های پیشرفت و عزت قرار دارد تصریح کرد: این وظیفه کارگزاران نظام است تا با ارائه خدمات بی‌منت و صادقانه به مردم، راه این مسیر عزت و پیشرفت و ترقی را بیش از گذشته هموار کنند.

کد خبر: 1938
  تاریخ خبر : 7 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 547