دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند/ متوقف کردن مسیر پیشرفت از اهداف دشمنان است

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند گفت: متوقف کردن مسیر پیشرفت از اهداف دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی ابراهیمی در نشست بصیرتی اعضای شورای بسیج شرکت آب منطقه‌ای سمنان اظهار داشت: برای تحلیل درست وقایع اخیر بدون در نظر گرفتن عوامل خارجی ریشه تحلیل ها ۱۰۰ درصد عقیم است و حتماً باید با تبارشناسی فتنه هایی که در بیست سال اخیر در ایران اتفاق افتاده است فتنه جدید را تحلیل کنیم.

وی افزود:  نیاز است تا رویکرد کشورهای دیگر مثل برگزاری ۸۰ تظاهرات در کشورهای مختلف علیه ایران و ورود مستقیم پنج رئیس جمهور به موضوع اختلافات داخلی ایران و همچنین حضور مستقیم نخست وزیر یک کشور در تجمعات ضد یک کشور دیگر باید به درستی تحلیل شود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج ) اضافه کرد: پیغام هایی که هر ده روز با بحرانی نشان دادن جمهوری اسلامی ایران رد و بدل می شد نشان می دهد برنامه ای را که در عراق با کمک جوکرها موفقیت آمیز انجام شد در ایران هم به دنبال اجرای آن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با بیان اینکه باید بدانیم یک فهم مشترک در بین معاندین، مخالفین و معارضین وجود نداشت و در تجمعات حداقل از دوازده پرچم استفاده می‌شد تصریح کرد: این امر توانست به مردم ایران این مهم را گوشزد کند که دشمنان به دنبال استقرار دولت یا نظام بهتری در قالب قانون در کشور نیستند بلکه هدف آنها تجزیه ایران است.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که ایران حداقل باید به شش کشور تقسیم شود و ما در این اغتشاشات دیدیم افرادی در شرق کشور که جزو مخالفین نظام محسوب می‌شوند با غرب کشور و یا شمال با جنوب و شرق با غرب، پژاک با کومله، کومله با جیش العدل، جیش العدل با الاحوازیه و الاحوازیه با گروه هایی مثل سلطنت طلبها و منافقین همصدا شدند تا بتوانند جمهوری اسلامی ایران را از مسیر پیشرفت و تعالی که توسط دولت خدمتگزار و انقلابی در حال انجام است متوقف کنند.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج ) دشمن به دنبال توقف پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است اضافه کرد: شاید بزرگترین علت پیش بینی رشد حدود ۵ درصد بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول برای اقتصاد ایران است و آنها به دنبال متوقف کردن این روند هستند.

کد خبر: 1937
  تاریخ خبر : 7 آذر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 7 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 539