پیام ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا  عند ربهم یرزقون        169 آل عمران

مبادا  نمایید از  دل  گمان

که آنها که در راه رب جهان

بگشتند کشته، همی مرده اند

که آنان همه تا ابد زنده اند

همیشه به درگاه پروردگار

برآنهاست رزق نکو برقرار

بدون شک دفاع مقدس جلوه‌ای کم‌نظیر از جانفشانی و ایثار رادمردانی است که آسایش و آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

مردانی که ارزشمندترین دارایی خود یعنی جانشان را با خدای خود معامله کردند و به راستی که بهشت برین و همنشینی با اولیای الهی در جنت اعلا، هدیه خداوند به قافله جان بر کف شهداست.

به راستی اگر نبود جان‌فشانی‌ها و ایثار این سرو قامتان تاریخ، امروز شاهد این عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در دنیا نبودیم.

و امروز بر ماست که در هر جایگاه و مقام و منصبی که قرار داریم؛ ادامه دهنده راه این بزرگواران بوده و راه و رسم زندگی را از آنان سرمشق کنیم.

و چه فرصتی بهتر و مناسب تر از هفته دفاع مقدس برای درک درست و عمیق از عظمت کار  شهدای والامقام، ایثارگران جان بر کف و جانبازان سرافراز این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس.

تجلیل از مقام شامخ شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع  افتخار ایستاده است.

شهدایی با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

اینک و در آستانه هفته دفاع مقدس که یاد آور جلوه‌های ناب ازخودگذشتگی و ایثار خالصانه و حماسه عاشورایی ملت بزرگ ایران و متقارن با ایام عزاداری برای بزرگ حماسه ساز تاریخ اسلام، حضرت امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفای ایشان است؛ در برابر عظمت این رادمردانی حسینی سر تعظیم فرود آورده و عمیقاً بر این باوریم که حماسه کربلای ایران با حماسه کربلای حسینی معنی و مفهوم می‌یابد.

سلام خدا بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، سلام بر روان پاک امام راحل، امام شهدا، سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، درود بیکران بر مقام معظم رهبری  و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان بر کف و گمنام پر نام

با امید به اینکه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ...پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم .  

 

یاد و خاطره ی دل انگیز همه ی شهیدان این استان گرامی باد

کد خبر: 1803
  تاریخ خبر : 30 شهریور 1400
 اخبار و روابط عمومی
 623