در راستای اجرای طرحهای احیاء و تعادلبخشی منابع آب زیرزمینی انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، مهدی قوشهئی از عملیات انسداد و پر و مسلوب المنفعه کردن یک حلقه چاه غیرمجاز در منطقه سرلش چاشم شهرستان مهدیشهر خبر داد.
وی گفت: این اقدام در راستای سیاستهای جدی شرکت آب منطقهای برای مقابله با برداشتهای غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی انجام شد.
مدیر امور منابع آب شهرستان مهدیشهر گفت: حفاظت از منابع آب به عنوان سرمایههای حیاتی نسلهای حاضر و آینده، یک وظیفه همگانی و ملی است.
قوشهئی با بیان اینکه هر قطره آبی که امروز به صورت غیراصولی و خارج از برنامهریزی برداشت شود، آینده را به مخاطره میاندازد؛ گفت: بنابراین، جلوگیری از حفر چاههای غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان، تنها راه نجات آبخوانهای در معرض خطر و تضمین ادامه کشاورزی و زندگی در این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد: آب، امانتی ارزشمند در دستان ما برای آیندگان است و باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.
مدیر امور منابع آب شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: همکاری و هوشیاری تمامی شهروندان در گزارش موارد حفر چاه غیرمجاز، نقشی کلیدی در حفاظت از منابع آب ایفا میکند و همه باید با احساس مسئولیت جمعی، از این میراث بیجان اما حیاتی محافظت کنیم تا فردایی پررونق و پایدار برای میهن بسازیم.