نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در دیدار با نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی

قول مساعد نماینده دامغان برای تأمین اعتبار طرح علاج‌بخشی سد این شهرستان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در نشستی با نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی میزان اعتبار علاج‌بخشی سد دامغان را بررسی و برای کمک و مساعدت در تأمین اعتبار آن قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، حمید احسانی در این نشست به ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت سد و اصلاح پروانه‌های کشاورزی پرداخت و بر لزوم همکاری نزدیک بین صنف کشاورزان و شرکت آب منطقه‌ای  تأکید کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر اهمیت وجود سد دامغان و تأثیر آن بر کشاورزی و معیشت مردم، قول مساعدت در خصوص پیگیری تأمین اعتبار لازم را داد.

علی‌اکبر علیزاده برمی همچنین در خصوص اصلاح و تعدیل پروانه‌های کشاورزی به منظور بهینه‌سازی مصرف آب و افزایش بهره‌وری سؤالاتی را مطرح کرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان دامغان نیز با اشاره به اهمیت سد در تأمین آب کشاورزی و شرب منطقه، بر لزوم تخصیص اعتبار لازم برای انجام اقدامات درمانی و بهبود وضعیت این سد تأکید کرد.

مهدی قادری به چالش‌های موجود در زمینه تأمین منابع مالی و نیاز به همکاری‌ وزارتخانه اشاره کرد.

گفتنی است این نشست در محل دفتر مدیریت شهرستان دامغان و با هدف بررسی اعتبار علاج‌بخشی سد دامغان و همچنین بررسی مشکلات و درخواست کشاورزان با موضوع اصلاح و تعدیل پروانه‌های کشاورزی در منطقه برگزار شد.

در پایان این نشست، تصمیمات لازم برای پیگیری موضوعات مطرح شده اتخاذ شد و مقرر شد که اقدامات لازم برای بررسی موضوعات با توجه به اهمیت آن اعلام شود.

این نشست نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات موجود و بهبود شرایط کشاورزی و منابع آبی در منطقه است.

کد خبر: 2514
  تاریخ خبر : 22 تیر 1404
  آخرین به‌روزرسانی : 24 تیر 1404
 اخبار و روابط عمومی
 25