حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در سامانه سامد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با حضور در سامانه ارتباط مردمی 111 (سامد) به مشکلات مطرح شده در حوزه آب پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، حمید احسانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در حاشیه این برنامه با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نتایج و دستاورد سامانه سامد این است که مدیران به صورت شفاف به مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران در سامانه سامد ( سامانه ارتباط مردمی) برای مشکلات مردم راهکار ارائه می‌دهند و نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع آنان می‌رسانند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: مسئولان و مدیران باید خود را خادم مردم بدانند و در خدمت‌رسانی به ولی نعمتان خود از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی با اشاره به این امر در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تصریح کرد: مدیران باید پاسخگویی به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و این رویکرد در شرکت آب منطقه‌ای از طرق مختلف در دستور کار است.

احسانی با بیان اینکه ارتباط مستقیم و چهره به چهره برای رفع مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های این شرکت است افزود: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است که این مهم به جد از سوی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای پیگیری می‌شود.

کد خبر: 2334
  تاریخ خبر : 6 آبان 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 6 آبان 1403
 اخبار و روابط عمومی
 39