به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، حمید احسانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان در حاشیه این برنامه با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم اظهار داشت: یکی از مهمترین نتایج و دستاورد سامانه سامد این است که مدیران به صورت شفاف به مشکلات مردم پاسخ میدهند.
وی خاطر نشان کرد: مدیران در سامانه سامد ( سامانه ارتباط مردمی) برای مشکلات مردم راهکار ارائه میدهند و نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع آنان میرسانند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان گفت: مسئولان و مدیران باید خود را خادم مردم بدانند و در خدمترسانی به ولی نعمتان خود از یکدیگر پیشی بگیرند.
وی با اشاره به این امر در خدمترسانی صادقانه به مردم تصریح کرد: مدیران باید پاسخگویی به مردم را در اولویت برنامههای خود قرار دهند و این رویکرد در شرکت آب منطقهای از طرق مختلف در دستور کار است.
احسانی با بیان اینکه ارتباط مستقیم و چهره به چهره برای رفع مشکلات مردم از دیگر برنامههای این شرکت است افزود: یکی از مهمترین آموزههای قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است که این مهم به جد از سوی کارکنان شرکت آب منطقهای پیگیری میشود.