رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای سمنان منصوب شد

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای سمنان در حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، محسن عسکری در حکمی « محمد حسینی» را به عنوان رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد این شرکت منصوب کرد .

در بخشی از این حکم خطاب به « محمد حسینی» آمده است که نظر به تعهد و سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد این شرکت منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اصولی و با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی و سیاست‌های ابلاغی و با هماهنگی و همکاری سایر معاونین و مدیران شرکت منشأ تحول و ارتقای کارایی و اثر بخشی در این حوزه باشید .

همچنین در بخش دیگری از این حکم «نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه‌‌ها، دستورالعمل‌های ذیربط عملکرد» و «برقراری تعامل سازنده با مدیرت تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو» به عنوان بخشی از وظایف محوله به رئیس گروه بازرسی و مدیرت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای سمنان ذکر شده است .

« انعکاس هرگونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیرعامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری»، « پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط  با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان»، «تبیین و شناسایی گلوگاه‌های فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرایی»، «نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد ابلاغیه از مدیریت تخصصی ستاد» و « پیگیری و استقرار نظام پاسخگویی با راه‌اندازی سیستم سامد و میزخدمت با هماهنگی مقام مافوق» به عنوان دیگر وظایف محوله به رئیس گروه بازرسی و مدیرت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای سمنان ذکر شده است.

کد خبر: 2050
  تاریخ خبر : 30 اردیبهشت 1402
 اخبار و روابط عمومی
 374