پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با صدور پیامی، فرا رسیدن٢٧اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی را تبریک گفت و از تلاش‌ها و زحمات کارکنان حوزه روابط عمومی قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، متن این پیام به شرح زیر است :

بدون شک روابط عمومی به عنوان آیینه تمام نمای هر نهاد و دستگاه نقشی بسیار ارزنده و مؤثر در معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به صاحبان اصلی آن یعنی ملت بزرگ ایران دارند .

در واقع روابط عمومی‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها و نهادها حلقه واسطی مهم بین مردم و جامعه محسوب می شوند ، در این میان تلاش‌های فعالان پرتلاش این عرصه بسیار ارزشمند و قابل تجلیل است .

روابط عمومی‌ها امروز به عنوان آیینه تمام نمای سازمان با تلاش و فعالیت خود عملکرد سازمان متبوع خود را نشان می‌دهند و شرکت‌های آب منطقه‌ای نیز از جمله دستگا‌هایی هستند که نقش بسیار مهمی و حیاتی در جامعه دارند .

آگاهی بخشی، فرهنگسازی، مدیریت مصرف و سازگاری با شرایط کم آبی از جمله سیاست‌های وزارت نیرو و به تبع آن شرکت‌های آب منطقه‌ای است که در این میان روابط عمومی‌های این شرکت نقش مهمی در اجرای این سیاست‌ها دارند .

امروز حفاظت از منابع آبی و مدیریت مصرف از منابع محدود آبی نیازمند یک نگرش مشترک بین همه مردم ایران چه کشاورز، چه صنعتگر،شهری و روستایی وجود دارد و بخش بزرگی از ایجاد این نگرش و آگاهی بخشی به همه بخش‌ها برای حفاظت از این مایه حیات بر عهده روابط عمومی‌ها است .

بیست و هفتم اردیبهشت که به نام فعالان عرصه خطیر روابط عمومی نام گذاری شد؛ فرصتی مغتنم و گرانسنگ برای قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه روابط عمومی است و اینجانب این روز را به تمامی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به ویژه روابط عمومی صنعت آب و برق کشور تبریک عرض می‌کنم امیدوارم بیش از پیش در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی موفق باشید .

محسن عسکری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان

کد خبر: 2047
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1402
 اخبار و روابط عمومی
 417