
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای سمنان، متن این پیام به شرح زیر است :
بدون شک روابط عمومی به عنوان آیینه تمام نمای هر نهاد و دستگاه نقشی بسیار ارزنده و مؤثر در معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به صاحبان اصلی آن یعنی ملت بزرگ ایران دارند .
در واقع روابط عمومیها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمانها و نهادها حلقه واسطی مهم بین مردم و جامعه محسوب می شوند ، در این میان تلاشهای فعالان پرتلاش این عرصه بسیار ارزشمند و قابل تجلیل است .
روابط عمومیها امروز به عنوان آیینه تمام نمای سازمان با تلاش و فعالیت خود عملکرد سازمان متبوع خود را نشان میدهند و شرکتهای آب منطقهای نیز از جمله دستگاهایی هستند که نقش بسیار مهمی و حیاتی در جامعه دارند .
آگاهی بخشی، فرهنگسازی، مدیریت مصرف و سازگاری با شرایط کم آبی از جمله سیاستهای وزارت نیرو و به تبع آن شرکتهای آب منطقهای است که در این میان روابط عمومیهای این شرکت نقش مهمی در اجرای این سیاستها دارند .
امروز حفاظت از منابع آبی و مدیریت مصرف از منابع محدود آبی نیازمند یک نگرش مشترک بین همه مردم ایران چه کشاورز، چه صنعتگر،شهری و روستایی وجود دارد و بخش بزرگی از ایجاد این نگرش و آگاهی بخشی به همه بخشها برای حفاظت از این مایه حیات بر عهده روابط عمومیها است .
بیست و هفتم اردیبهشت که به نام فعالان عرصه خطیر روابط عمومی نام گذاری شد؛ فرصتی مغتنم و گرانسنگ برای قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه روابط عمومی است و اینجانب این روز را به تمامی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی کشور به ویژه روابط عمومی صنعت آب و برق کشور تبریک عرض میکنم امیدوارم بیش از پیش در عرصه خطیر اطلاعرسانی و آگاهی بخشی موفق باشید .
محسن عسکری
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان