تابلوهای هشدار «عدم دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه و خطر سیلاب» در 12 نقطه استان سمنان نصب می‌شود

مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: تابلوهای هشدار «عدم دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه» در 12 نقطه استان سمنان نصب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، مرتضی صفایی اظهار داشت: تابلو پیش ساخته بتنی با هشدار عدم دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه و خطر سیلاب با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم استان سمنان به‌ویژه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تهیه شده است.

وی افزود: این تابلوها در 12 نقطه استان و سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نصب می‌شود تا بتوانیم اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم را داشته باشیم.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای سمنان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای این مهم علاوه بر جلوگیری از دخل تصرف و دستکاری در بستر رودخانه، اخطار و هشدار لازم به مردم استان داده شود و در زمان بارندگی و هشدارهای سازمان هواشناسی از نزدیک شدن به حریم رودخانه خودداری کنند و شاهد کمترین حوادث در آینده باشیم.

صفایی درباره میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این تابلوها گفت: 2 هزار و 500 میلیون ریال برای تهیه این تابلوهای هشدار اعتبار صرف شده است و اعتبار لازم برای تهیه این تابلوها از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این تابلوهای هشدار عدم دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه و خطر سیلاب در سه شهرستان استان سمنان نصب می‌شود خاطرنشان کرد: این تابلوها در شهرستان‌های مهدی‌شهر در حاشیه رودخانه‌های سفیدرود، گلرودبار و کبیر،شهرستان سمنان در رودخانه گل رودبار و آبگرم،سرخه در حاشیه رودخانه‌های امامزاده عبدالله، ایج، عبدالله‌آباد و جوین نصب می‌شود.

 

کد خبر: 1954
  تاریخ خبر : 22 آذر 1401
 اخبار و روابط عمومی
 651