مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان

سدهای استان قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر توسعه همکاری های بین دستگاهی گفت: «سدهای استان قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، ایرج حیدریان در دیدار با حمیدرضا دوستمحمدی ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره بر توسعه همکاری های بین دستگاهی اظهار داشت : «سد شهید شاهچراغی دامغان و سد مجن قابلیت بالایی  در جذب گردشگر دارند و باید از این ظرفیت ها به شکل صحیح و منطقی استفاده نمود .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این نشست افزود: «منابع آبی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هستند و با همکاری مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شرکت آب منطقه‌ای سمنان می‌توان زمینه بهره‌برداری عمومی از این منابع را در حوزه‌های گردشگری و ... افزایش داد .

حمید رضا دوستمحمدی گفت : سد دامغان ، مجن ، منطقه آبگرم ، آبشارها و ... می توانند در جذب گردشگر به استان موثر باشند و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند نقش موثری در جذب گردشگر در این مناطق داشته باشد . 

کد خبر: 1795
  تاریخ خبر : 7 شهریور 1400
 اخبار و روابط عمومی
 771
  دیدگاه کاربران