مدیریت آب و برق در استان سمنان مشکل‌تر از سایر استان‌ها است؛ قرآن خوان با دشمنان خدا کنار نمی‌آید

پیشکسوت قرآنی کشور و معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم حسنی و رئیس اسبق دانشکده علوم و فنون فارابی ارتش گفت: مدیریت آب و برق در استان سمنان مشکل‌تر از سایر استان‌ها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، عباس سلیمی در محفل انس با قرآن کریم که در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد؛ اظهار داشت: کارکنان صنعت آب  و برق  در صف مقدم جهاد هستند چرا که اگر صنعت آب و برق با مشکلی مواجه شود امنیت ملی ما متزلزل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مدیریت  و برق در استان سمنان از سایر استان‌ها سخت‌تر است گفت: با وجود کاهش منابع و افزایش میزان مصرف و تقاضا این مدیریت روز به روز سخت‌تر می‌شود.

 

این فعال حوزه قرآنی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع غزه و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه گفت: امروز سران عرب و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات خفقان گرفتند.

 

سلیمی با بیان اینکه پیام امام حسین آزادگی و مبارزه با ظلم است و ما از قیام عاشورا این پیام را دریافت کردیم؛ گفت: ملت مسلمان و آزاده دنیا زندگی زیر بار ظلم را یاد نگرفتند و نمی‌پذیرند.

 

وی با بیان اینکه قرآن به ما پیام عزتمندی می‌دهد و مسلمان باید عزت خود را حفظ می‌کند گفت: قرآن خوانان با دشمنان خدا کنار نمی‌آیند.

 

این پیشکسوت قرآنی کشور اضافه کرد: پیام رمضان و نزول قرآن این است که در برابر دشمنان هوشیار باشید و اجازه ندهید که امنیت و تمامیت ارضی را خدشه‌دار کنند.

 

سلیمی با بیان اینکه تعامل با قرآن حل مشکلات را آسان می‌کند گفت: برای ارتباط با قرآن باید قرآن خوانی، قرآن دانی و قرآن باوری را بدانیم.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی گفت: همه ما باید به دستورات صریح قرآن عمل کنیم تا سعادتمند شویم.

 

کد خبر: 2229
  تاریخ خبر : 20 فروردین 1403
 اخبار و روابط عمومی
 154