همکار شرکت آب منطقه‌ای سمنان راهبر برتر پژوهش بخش آب وزارت نیرو شد

آب وزارت نیرو شد همکار شرکت آب منطقه‌ای سمنان در بیست و هفتمین همایش دستاوردهای پژوهشی صنعت آب راهبر برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، در مراسم قدردانی از برترین‌های پژو هش و فناوری بخش آب کشور که در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد از همکار شرکت آب منطقه‌ای سمنان به عنوان راهبر برتر قدردانی شد.

در این همایش لوحی از سوی «مهدی دانشگر» معاون مجامع، توسعه، مدیریت و پشتیبان شرکت مدیریت منابع ایران به «مهدی رحیمیان» رئیس گروه تحقیقات شرکت آب منطقه‌ای سمنان به عنوان راهبر برتر در بیست و هفتمین همایش دستاوردهای پژوهشی صنعت آب اعطا شد.

در این لوح قدردانی آمده است که حرکت متعالی و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان آرمان ملی ما است که با عزم و اراده فرزندان فرهیخته و مسئولیت پذیر میهن محقق خواهد گردید. بدین وسیله با عنایت به نقش مؤثری که جنابعالی در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف متعالی بخش تحقیقات آب وزارت نیرو بر عهده داشته‌اید به عنوان راهبر برتر سال ۱۴۰۲ معرفی و از شما با اهدای این لوح تقدیر به عمل می‌آید.

موفقیت و توفیق روز افزون شما در خدمت ماندگار به میهن را در ضل توجهات امام زمان (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از حضرت حق خواستارم.

گفتنی است کارگر نجفی معاون وزیر نیرو نیز با اهدای لوح به شرکت دانش بنیان برتر در صنعت آب ، شرکت پیام فزار پیک آسا، محقق پروژه تحقیقاتی"ارائه مدل و روش‌های مختلف محاسبه ساع کارکرد و تخلیه واقعی ماهانه چاه‌های بهره‌برداری کشاورزی با استفاده از داده‌های موجود"  با اهدای لوح قدردانی کرد.

همچنین در سال جاری گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در بین چهار شرکت برتر در حوزه پژوهش قرار گرفت.

کد خبر: 2188
  تاریخ خبر : 17 دی 1402
 اخبار و روابط عمومی
 222