اهدای لوح تقدیر مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اهدای لوح از تلاش‌های رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان در برگزاری مطلوب و مؤثر همایش ایثارگران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، سید یعقوب محمد مرادی در این لوح تأکید کرده است که امنیت، پیشرفت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون از خود گذشتگی و فداکاری ایثارگران گرانقدر و خانواده ایشان است.

در بخشی از این لوح مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران خطاب به «محسن عسکری» آورده است که بدین وسیله از تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان در برگزاری مطلوب و مؤثر همایش ایثارگران شرکت‌های زیر مجموعه صنعت آب و برق در سطح استان سمنان قدردانی و تشکر می‌گردد. یقیناً این مهم با همدلی و تاکیدات حضرتعالی محقق گردیده ضمن توفیق روزافزون برای جنابعالی و تمامی همکاران آن مجموعه سلامتی و طول عمر با برکت را از خداوند بزرگ برایتان خواستارم.

 

همچنین مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در لوح‌هایی جداگانه از « آیدین دمنیان» معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت، « غلامرضا احسانی» مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و « حمیدرضا قزوینی» مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان برای برگزاری مطلوب و مؤثر همایش ایثارگران قدردانی کرده است.

در این لوح امده است که نهادینه نمودن فرهنگ والای ایثار و شهادت و رفع و گره گشایی از مشکلات ایثارگران و خانواده معظم ایشان موهبتی عظیم است که خداوند متعال آن را نصیب حضرتعالی کرده است؛ بدین وسیله از کوشش‌های مجدانه جنابعالی در پیگیری مسائل پیش روی ایثارگران شاغل در آن مجموعه و همچنین تلاش در جهت برگزاری مطلوب همایش ایثارگران در سطح استان تقدیر و تشکر می‌گردد. امیدوارم با عنایت خداوند خداوند متعال و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری در خدمت بیشتر به جامعه ایثارگر این صاحبان اصلی نظام اسلامی موفق و مؤید و سلامت باشید.

کد خبر: 2184
  تاریخ خبر : 5 دی 1402
 اخبار و روابط عمومی
 130