برگزاری 55 رقابت در نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور

در نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور 55 مسابقه برگزار شد.

به گزارش کارگروه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور در نخستین روز تیم‌های آبفا مشهد، توانیر، صنعت هرمزگان و صنعت گیلان در گروه یک به رقابت پرداختند و تیم ‌های آبفای مشهد و صنعت گیلان و رقبای خود پیروز شدند.

در گروه دوم که تیم‌های آبفای آذربایجان غربی، برق منطقه‌ای تهران، صنعت سمنان الف و توزیع گلستان حضور داشتند تیم‌های آبفای آذربایجان غربی و توزیع گلستان بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه سوم نیز که تیم‌های آب منطقه‌ای اردبیل، شرکت مهندسی آبفای کشور، صنعت یزد و توزیع برق خراسان شمالی حضور داشتند دو تیم آب منطقه‌ای اردبیل و توزیع خراسان شمالی بر رقبای خود پیروز شدند.

تیم‌های آبفای آذربایجان شرقی، آب منطقه‌ای (الف) خراسان رضوی، صنعت مرکزی و برق منطقه‌ای مفتح همدان نیز در گروه چهارم به رقابت پرداختند و در این گروه نیز تیم‌های آبفا آذربایجان شرقی و صنعت مرکزی پیروز شدند.

در گروه پنجم نیز تیم‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، آب منطقه‌ای (ب) خراسان رضوی ،صنعت سمنان (ب) و آبفا اصفهان هم قرار گرفتند و در این رقابت‌ها تیم‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و آب منطقه‌ای ب خراسان رضوی بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه ۶ نیز تیم‌های صنعت تهران، آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، صنعت زنجان (ب) و توزیع برق شمال کرمان حضور داشتند و تیم‌های صنعت تهران و آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی پیروز میدان شدند.

در گروه هفتم تیم‌های صنعت کردستان، توزیع برق آذربایجان شرقی، صنعت برق قزوین و صنعت برق مازندران حضور داشتند که در این دیدارها هم صنعت کردستان و صنعت برق مازندران بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه هشتم که صنعت فارس، برق منطقه‌ای خراسان رضوی،صنعت زنجان (الف) و برق منطقه‌ای کرمانشاه حضور داشتند؛ تیم‌های صنعت فارس و برق منطقه‌ای خراسان رضوی بر رقبای خود پیروز شدند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره از مسابقات ورزشی تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور در بخش آقایان و پیشکسوتان با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور به میزبانی شهرستان سمنان در حال انجام است.

این مسابقات تا 16 آذرماه ادامه دارد.

کد خبر: 2177
  تاریخ خبر : 12 آذر 1402
 اخبار و روابط عمومی
 205