نصب 70 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز استان سمنان؛ استان سمنان رتبه 6 کشوری در نصب کنتور هوشمند را کسب کرد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان از نصب 70 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های پروانه‌دار این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، «حمید احسانی» با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون 70 کنتور هوشمند بر روی چاه‌های پروانه‌دار این استان با تلاش واحدهای مربوطه نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب کنتور هوشمند در راستای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و کنترل میزان برداشت آب از چاه‌ها و جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز انجام شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به ضرورت حفاظت از منابع آب زیرزمینی خاطرنشان کرد: کنترل میزان برداشت آب از چاه‌ها و جلوگیری از اضافه برداشت از اهداف اجرای طرح نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های دارای پروانه بهره‌برداری است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان خاطرنشان کرد: این شرکت در میزان پیشرفت پروژه نصب کنتور بر روی چاه‌های مجاز در کشور رتبه 6 را کسب کرده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: در مجموع 73 درصد چاه‌های مجاز استان سمنان به کنتورهوشمند مجهز شدند.

با بیان اینکه پروژه نصب کنتور هوشمند به جد پیگیری می‌شود تصریح کرد: در این راستا و بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی برخورد می‌شود.

کد خبر: 2124
  تاریخ خبر : 3 مهر 1402
 اخبار و روابط عمومی
 252