پر و مسلوب المنفعه شدن چهار حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان مهدیشهر

در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان سمنان، چهار حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان مهدیشهر پر و مسلوب المنفعه گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، مدیر منابع آب شهرستان مهدیشهر با این خبر گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از برداشت بی رویه از منابع ارزشمند آبی، چهار حلقه چاه غیر مجاز پس از طی مراحل قانونی پر و مسلوب المنفعه گردید.

حمیدرضا ذوالفقاریان با اشاره به اینکه حذف اضافه برداشت از چاه های مجاز و پر کردن چاه های غیر مجاز بخشی از راهکار های مهم به تعادل رساندن منابع آب زیرزمینی است، اظهار داشت: با حفاران چاه های غیر مجاز و اضافه برداشت از چاه های مجاز به شدت در این شهرستان برخورد می شود.

مدیر منابع آب شهرستان مهدیشهر با اشاره به وضعیت منابع آبی و افت سفره های آب زیرزمینی افزود: مدیریت مصرف آب بایستی سرلوحه زندگی تمام اقشار،خصوصا کشاورزان عزیز قرار گیرد و ضمن افزایش راندمان در بخش کشاورزی؛ مصرف آب در این بخش را مدیریت نمایند.

وی به تلاش گروه گشت و بازرسی در شناسایی چاه غیر مجاز در محدوده این شهرستان اشاره کرد و افزود: چهار حلقه چاه غیر مجاز در مناطقی از شهمیرزاد، آسوران و فولاد محله پس از شناسایی توسط پرسنل گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی پر و مسلوب المنفعه گردید.

 

کد خبر: 1492
  تاریخ خبر : 30 مرداد 1397
 اخبار و روابط عمومی
 790